Általános Szerződési Feltételek

1

Bevezető rendelkezés

1.1

A jelen feltételek ("Szerződési Feltételek") szabályozzák azon ügyfelek jogait és kötelezettségeit, akik a Certus Mercatus, s.r.o., azonosító: 273 05 571, székhelye: K Žižkov 282/9, Vysočany, 190 00 Prága 9, a Prágai Városi Bíróság által vezetett Cégjegyzékbe a C szakaszban 136164 számon bejegyzett cég (továbbiakban „Társaság"") által üzemeltetett www.irobot-club.hp2.mevea.cz weboldalon regisztráltak, és érdekeltek az iRobot Club tagságban, és e célból szerződést kötnek a vonatkozó weboldalon, amely szerződés feltételei a jelen Szerződési Feltételekben meghatározottak.

1.2

Az iRobot Clubban ("Klub") való részvétel célja elsősorban a kiterjesztett három (3) éves garancia ("kiterjesztett garancia") a normál két (2) éves garancia („normál garancia", a normál garancia és a kiterjesztett garancia megkülönböztetés nélkül a továbbiakban mint "garancia“) helyett, valamint kedvezmények biztosítása az www.irobot.hu oldalon történő termékvásárlásokra, és az ügyfélszolgálat általános javítása a regisztrált vásárlók számára (next „Ügyfél“ vagy „Klubtag“ vagy „Ön“).

1.3

A kiterjesztett garancia a Társaság ügyfeleinek szól, akik iRobot háztartási robotot vásároltak 2024. október 1. dátumtól kezdődően. A kiterjesztett garancia kizárólag természetes személyeknek szól.

1.4

Annak érdekében, hogy szolgáltatásokat nyújtsunk a Klubon belül, ismernünk kell és kezelnünk kell bizonyos személyes adatait. A személyes adatok kezelésének részletei a jelen Általános Szerződési Feltételekben találhatók.

2

Ügyfél regisztráció - szerződéskötés

2.1

A regisztráció a Társaság honlapján történik https://www.irobotclub.hu.

2.2

A Szerződés lezárása a következőképpen történik: Az Ügyfél megfelelően kitöltött regisztrációs kérelmet, azaz szerződéskötésre vonatkozó ajánlatot nyújt be az „Új fiók létrehozása” gomb megnyomásával. Miután megbizonyosodott, hogy a kérelem megfelel-e a Klubba való belépés feltételeinek, a Társaság elfogadja a regisztrációt, azaz elfogadja az ajánlatot a regisztrációs űrlapon megadott e-mail címre. A regisztráció elfogadása olyan szerződés megkötését jelenti, amelynek feltételeit a jelen Feltételek tartalmazzák (a továbbiakban "Szerződés").

2.3

A Társaság nem köteles elfogadni a regisztrációs kérelmet, vagyis a Társaság nem köteles megkötni az Ügyféllel a Megállapodást. A Társaság nem köti meg a Szerződést különösen abban az esetben, ha a Klubban való részvétel feltételei nem teljesülnek.

2.4

A Klubtagság feltételeként az Ügyfél vállalja, hogy a Szerződés teljes időtartamára kereskedelmi tájékoztatókat kap a Társaságtól (Klubtagság).

2.5

Személyes adatainak megadása előtt az Ügyfél megismerkedett a személyes adatok kezelésére vonatkozó információkkal, különösen az adatkezelés céljával és terjedelmével.

3

A kiterjesztett garancia feltételei

3.1

A kiterjesztett garancia megszerzéséhez az Ügyfélnek minden robotporszívót külön regisztrálnia kell az eszköz adatainak kitöltésével, valamint érvényes és olvasható vásárlási bizonylat feltöltésével, amely tartalmazza különösen az értékesítés dátumát, a termék modelljét és az eladó megjelölését, amelynek alapján az Ügyfél jogosult a normál termékszavatosság igénybevételére, a Polgári Törvénykönyvről szóló módosított 89/2012 törvény rendelkezéseinek megfelelően.

3.2

Eltérő rendelkezés hiányában a termék szokásos jótállási ideje két (2) év. A jótállási idő attól a naptól kezdődik, amikor a terméket az Ügyfél átvette. Hivatalos importőr státusza keretében a Társaság a Klubtag fogyasztói számára összesen három (3) évre kiterjesztett garanciát kínál a robotporszívók kiválasztott modelljeire. Ezen extra garancia tárgya a gyártási hibák ingyenes kijavítása a törvényben előírt két (2) éves jótállási időszak végét követő egy (1) évben is.

3.3

A garanciát az Ügyfélnek mint vevőnek vagy végső fogyasztónak nyújtják a fogyasztóvédelemről szóló módosított 634/1992. sz. törvény értelmében a szokásos háztartási használatra használt termékekre. A termék nem ipari felhasználásra és szolgáltatásnyújtásra szolgál. A nem otthoni használatú termékekre a garancia nem vonatkozik (szállodai és éttermi létesítmények, iskolai létesítmények, takarító cégek stb.).

3.4

A jótállási javítás kizárólag azokra a hibákra vonatkozik, amelyek a jótállási idő alatt gyártási hibák miatt merülnek fel. Csak a jogosult szervizszemélyzet jogosult ilyen hibák kijavítására.

3.5

A szokásos jótállás szerinti jogokat az eladó gyakorolja. A kiterjesztett jótállási jogok csak a Társasággal szemben gyakorolhatók.

3.6

A jótállási jogok gyakorlása során az Ügyfél a jótállás fennállását olvasható értékesítési nyugta vagy kapott igazolás bemutatásával igazolja. A garanciális javítás elvégzése után az illetékes szervizközpont köteles az Ügyfélnek kiállítani a szervizbizonyítvány olvasható példányát vagy a jótállási jog gyakorlását és a javítás időtartamát igazoló dokumentumot. A jótállási idő alatt az Ügyfélnek meg kell őriznie a termék megvásárlásával és szervizével kapcsolatos összes dokumentumot.

3.7

A munkalap az Ügyfél jogainak igazolására szolgál, ezért az Ügyfél saját érdeke, hogy aláírás előtt minden adatot ellenőrizzen.

3.8

A terméket a használati utasításnak és az alkalmazandó szabványoknak megfelelően kell összeszerelni és üzemeltetni. A társaság nem felelős a termék helytelen telepítése vagy bekötése által okozott károkért.

3.9

A jelen Általános Szerződési Feltételek szerinti kiterjesztett garancia csak Cseh Köztársaságban gyakorolható, és kizárólag a Cseh Köztársaságba hivatalos iRobot márkakereskedésen, azaz a Társaságon keresztül behozott, és a https://www.irobot.hu weboldalon vagy hivatalos iRobot kereskedőktől vásárolt termékekre vonatkozik, amelyek listája megtalálható a https://www.irobot.hu/viszontelado-partnerek/ weboldalon.

3.10

Eltérő rendelkezés hiányában a kiterjesztett garancia feltételeinek módosítása a rendszeres garancia feltételeinek hatálya alá tartozik.

3.11

A kiterjesztett garancia megszerzéséhez https://www.irobotclub.hu oldalon felsorolt valamennyi feltételnek teljesülnie kell, és meg kell kötni a Szerződést (felvétel a Klubba).

3.12

Az Ügyfelek csak a szabványos garancia hatálya alá tartozó termékekre vonatkozóan jogosultak kiterjesztett garanciális jogokra. A kiterjesztett garancia csak a Társaság klubhoz kapcsolódó honlapján található „Jogosult vagyok-e kiterjesztett garanciára?” pontjában felsorolt iRobot eszközökre vonatkozik.

3.13

A normál garancia időtartamán belül az egyes garanciális feltételeket minden kereskedő külön szabályozza.

3.14

A kiterjesztett garancia ideje alatt a jogos követeléseket javítással vagy pótalkatrész cseréjével oldjuk meg. A kiterjesztett garancián belül a Társaság kizárólag a termék javíthatatlanságáról vagy az adásvételi szerződés súlyos és nem súlyos megszegéséről dönt, és a termék nem válik automatikusan javíthatatlanná, pl. a panasz kezelésére vonatkozó határidő (30 nap) túllépésével, mint a szokásos garancia esetében. Ezért a Polgári Törvénykönyvről szóló 89/2012. sz. törvény 2106. §-a, valamint a fogyasztóvédelemről szóló 634/1992. sz. törvény 19. § (3) bekezdése és 24. § (7) bekezdésének v) pontja nem alkalmazható. A jogosult technikus által megerősített helyrehozhatatlan hiba esetén a Társaság gondoskodik a termék újra történő cseréjéről. Ha azonos termék nincs raktáron, a Társaság egyeztet az összevethető műszaki jellemzőkkel rendelkező és a leginkább hasonló színváltozatban lévő modell cseréjéről. Az Ügyfél a cserét az összes szükséges dokumentum, azaz a vásárlás igazolása és a szerviztechnikus nyilatkozata e-mailben vagy postai úton a Társaság címére történő elküldése után kéri. A kiterjesztett garancia ideje alatt az Ügyfélnek nincs joga elállni az adásvételi szerződéstől és visszatéríteni a vételárat.

3.15

A garancia igénylésének joga megszűnik, ha:

3.15.1

a terméket nem az utasításoknak megfelelően használják;

3.15.2

a termék az Ügyfél vagy valaki más hibája, nem megfelelő karbantartása vagy egyéb hanyagság miatt mechanikusan sérült;

3.15.3

a terméket illetéktelen személy manipulálta;

3.15.4

mechanikai sérülés történt a szállítás során;

3.15.5

olyan külső körülmények által okozott hiba, mint például az elektromos hálózat meghibásodása vagy hibás burkolatszerelés, nem megfelelő működési körülmények, elemi kár;

3.15.6

a termék nem eredeti tartozékok és alkatrészek használata miatti meghibásodása;

3.15.7

A garancia nem terjed ki a használati utasításban leírt megelőző karbantartásra, vagy a nem megfelelő kezelés, a normál használat okozta kopás, az üveg és műanyag alkatrészek mechanikai károsodása által okozott hibákra sem;

3.15.8

a garancia nem terjed ki a szakember tanácsadására, a termék állapotának megelőző ellenőrzésére, szakmai beavatkozást nem igénylő pótalkatrész cseréjére;

3.15.9

Az Ügyfél kiterjesztett jótálláshoz való joga megszűnik, ha az Ügyfél a jelen Általános Szerződési Feltételek 6. cikkének 6.2. bekezdésével összhangban megszünteti a Klubban való tagságát;

3.15.10

A jótállási jog a meghosszabbított jótállási idő lejártával jár le.

4

Tagkedvezmények

4.1

Hacsak kifejezetten másként nem jelezzük, a Klubtagok számára kínált kedvezmények csak a Klub honlapján válthatók be. https://www.irobot.hu.

4.2

Az egyéni tagkedvezmények és juttatások nem kombinálhatók egymással vagy a weboldalon kínált egyéb promóciókkal és kedvezményekkel https://www.irobot.hu.

4.3

Minden újonnan regisztrált Klubtag állandó 2% -os kedvezményt kap az iRobot termékek vásárlásakor az https://www.irobot.hu weboldalon.

4.4

A felhasználói profilban további adatok kitöltése után az újonnan regisztrált Klubtag fokozatosan növelheti állandó kedvezményét a jelen cikk 4.3. pontja szerint az iRobot termékek vásárlásakor 5% -os kedvezményig. Ha az Ügyfél törli azokat az adatokat, amelyek alapján az Ügyfél állandó kedvezménye 5%-ig növekedett, az Ügyfél a továbbiakban nem jogosult az állandó kedvezmény növelésére, és az állandó kedvezmény ennek megfelelően lecsökken azon törölt adatok mennyiségétől függően, amelyhez az emelés kapcsolódik, az állandó kedvezmény jelen cikk 4.3. pontja szerinti alapösszegéig. Amennyiben az Ügyfél a jövőben ismét hozzáadja az adatokat a profilfiókhoz, az állandó kedvezmény ismét a vásárlás 5%-áig emelkedik.

4.5

"

A Társaság a Klubtagoknak egyszeri hűségkedvezményeket biztosít további vásárlásokra a Klubtagok által a https://www.irobot.hu weboldalon iRobot termékekre fordított kiadásaik alapján. Az Ügyfél által a https://www.irobot.hu weboldalon történ vásárlásoknál összesen 20 000 CZK összeg gyűlik össze a tagsági számláján. Az egyéni költési szintek elérésekor az Ügyfél a következőképpen jogosult kedvezményre:a. 2% legalább 2,000 CZK költésekor,b. 4% legalább 4,000 CZK költésekor, c. 6% legalább 10,000 CZK költésekor. E költési szint elérése után a további költések nem kerülnek beszámításra. Az egyéni vásárlások esetében az elért kedvezményszint a felhasználói fiókhoz való hozzáadásának napjától számított 12 hónapig érvényes. A következő vásárlásnál felhasználható hűségkedvezmény kedvezménykupon formájában kerül alkalmazásra, amely az Ügyfél tagsági számláján jön létre. A kedvezményes kupon alkalmazása után az elért költési szint nullára áll vissza. A visszaállítás után a következő vásárlástól a költések ismét számításra kerülnek az új kedvezmény megszerzéséhez 20 000 CZK költési szintig. Az adott vásárlás költségeit csak a megvásárolt áruk Vevő részére történő kézbesítésétől számított 20 nap elteltével számítjuk be az esetleges kedvezményes kupon generálásához.

"

4.6

Minden Ügyfél állandó 1% -os kedvezményt kaphat iRobot termékek vásárlásakor az https://www.irobot.hu weboldalon ha meghívja ismerőseit a Klubba. Az Ügyfél akkor jogosult a kedvezményre, amikor a meghívott ismerőse regisztrál az iRobot Clubba azzal a e-mail címmel, amelyre a Klubtag a meghívást küldte. Az így meghívott legfeljebb 3 ismerős (e-mail cím) részesülhet kedvezményben, ami 3%. Ezen szint elérése után a további meghívott ismerősök nem számítanak. A következő vásárlásnál felhasználható meghívási kedvezmény kedvezménykupon formájában kerül alkalmazásra, amely az Ügyfél tagsági számláján jön létre. A kedvezményes kupon beváltása után a meghívott ismerősök száma nullázódik, és az Ügyfél új ismerősök meghívásával visszaszerezheti a kedvezményt a maximális összegig.

5

Személyes adatok védelme

5.1

Az Ügyfél személyes adatainak kezelését az Európai Parlament és a Tanács 2016. április 27-i, a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló (EU) 2016/679 rendelete, valamint a Cseh Köztársaságban alkalmazandó kapcsolódó jogszabályok, különösen a személyes adatok kezeléséről szóló, módosított 110/2019. sz. törvény szabályozza.

5.2

Az adatkezelő a fent meghatározottak szerint a Társaság.

5.3

Az adatkezelés céljára, jogalapjára és tárolására vonatkozó információk az alábbi táblázatban találhatók:

 

Az adatkezelés célja

Az adatkezelés jogalapja

Személyes adatok tárolása

1

A program keretében nyújtott szolgáltatások

A jelen szerződés teljesítése

A személyes adatokat addig őrizzük meg, ameddig ez a szerződéses kötelezettségek és a törvény által előírt egyéb kötelezettségek teljesítéséhez (pl. adókötelezettségek) szükséges, valamint a jelen Szerződés szerinti követelések időtartamáig.

2

A Társaság belső statisztikáinak és elemzéseinek elvégzése, amely a szolgáltatás minőségének javításához vezet

A jelen szerződés teljesítése

A személyes adatokat a jelen Megállapodás maximális időtartamára őrizzük meg.

3

Kereskedelmi kommunikáció küldése elektronikus kapcsolaton keresztül

Az információs társadalom egyes szolgáltatásairól és az adatkezelő jogos érdekeiről szóló törvény

A személyes adatokat addig őrizzük meg, amíg a Társasághoz nem érkezik be a kezelés elleni tiltakozás, vagy az elektronikus kapcsolattartás vagy marketing célokra történő felhasználás megtagadása.

5.4

Az adatkezelés céljainak teljesítése érdekében kezeljük az Ön által a regisztrációs folyamat részeként megadott adatokat, valamint a későbbi jótállási igényekkel összefüggésben megszerzett adatokat. Ide tartoznak különösen az alapvető azonosító adatok (név), a regisztrációs űrlapon megadott elérhetőségei, az eszközével és annak megvásárlásával kapcsolatos adatok, valamint a későbbi követelésekkel kapcsolatos adatok.

5.5

Személyes adatok megadása az 1. és 2. pontban megjelölt célok, azaz a Klubon belüli szolgáltatások megfelelő nyújtásához, valamint az ügyfélszolgálat javítására irányuló céljának teljesítéséhez szükséges. Ezen adatok nélkül nem tudjuk Önt bevonni a klubba, vagyis szerződést kötni Önnel.

5.6

A Társaság olyan technikai és szervezeti intézkedéseket vezet be, amik alkalmasak a személyes adatok és az Ügyfél vásárlási adatainak biztonságának megfelelő biztonsági szint biztosítására, hogy minimálisra csökkentse az ilyen adatok véletlen vagy jogellenes megsemmisítésének, elvesztésének, módosításának, jogosulatlan közzétételének, hozzáférésének vagy más visszaélésének kockázatát.

5.7

ügyfelek személyes adatai teljes mértékben védettek a visszaélések ellen. A Társaság nem adja át az Ügyfelek személyes adatait más személynek, kivéve azokat a személyeket, akiknek a Társaság az alkalmazandó jogszabályok értelmében köteles ilyen adatokat megadni, valamint kivéve egy gondosan kiválasztott adatkezelőt vagy kezelőket, akik biztosítják a Klub számára szükséges technikai (IT) biztonságot. Ezen személyektől és munkatársainktól eltekintve a személyes adatokat harmadik félnek nem adjuk ki.

5.8

Személyes adatokat harmadik országokkal vagy nemzetközi szervezetekkel nem közlünk.

5.9

A személyes adatok kezelésével kapcsolatban az Ügyfél bármikor kapcsolatba léphet a Társasággal postai úton vagy e-mailben a hu.info@certus-mercatus.com címen. Ezen kommunikációs csatornákon keresztül az Ügyfél megerősítést kérhet arról, hogy személyes adatait kezelik-e, és adott esetben gyakorolhatja bármely jogát.

5.10

Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a személyes adatok kezelésével kapcsolatban a következő jogok illetik meg:

5.10.1

megkövetelni a Társaságtól, hogy közölje Önnek, milyen személyes adatokat kezel;

5.10.2

magyarázatot kérni a Társaságtól a személyes adatok kezelésével kapcsolatban;

5.10.3

hozzáférést kérni ezekhez az adatokhoz a Társaságtól, és azokat aktualizáltatni vagy helyesbíttetni;

5.10.4

megkövetelni a Társaságtól az ilyen személyes adatok törlését, kivéve, ha azok megőrzését ha jogszabály előírja;

5.10.5

abban az esetben, ha a személyes adatok kezelése a Társaság jogos érdeke alapján történik, az Ügyfélnek joga van tiltakozni az ilyen adatkezelés ellen;

5.10.6

minden üzenetben megtagadni az elektronikus kapcsolattartás használatát kereskedelmi közlemények küldéséhez;

5.10.7

a személyes adatok kezelésével kapcsolatos kötelezettségek teljesítésével kapcsolatos kétségek esetén forduljon a Társasághoz vagy a felügyeleti hatósághoz, amely Csehországban a Személyes Adatvédelmi Hivatal, székhelye Pplk. Sochora 727/27, Irányítószám 170 00 Prága 7 - Holešovice, https://www.uoou.cz.

6

A klub juttatásainak megszűnése

6.1

A Társaság jogosult visszatérítés nélkül bármikor megszüntetni vagy helyettesíteni az egyes Klubjuttatásokat. Az egyes Klubjuttatások megszűnése nem érinti a jelen Megállapodást, amely a Klubtagság megszűnésével megszűnik.

6.2

A klub juttatásainak megszűnése:

6.2.1

A Társaság jogosult visszatérítés nélkül bármikor megszüntetni vagy helyettesíteni az egyes Klubjuttatásokat. Az egyes Klubjuttatások megszűnése nem érinti a jelen Megállapodást, amely a Klubtagság megszűnésével megszűnik.

6.2.2

Az Ügyfél hozzájárulása ahhoz, hogy kereskedelmi közleményeket kapjon a Társaságtól.

7

Záró rendelkezések

7.1

A jelen Általános Szerződési Feltételek érvényesek a regisztrált Ügyfelekre, azaz azokra az Ügyfelekre, akik Szerződést kötöttek.

7.2

A Társaság fenntartja a jogot, hogy egyoldalúan módosítsa a jelen Általános Szerződési Feltételeket és a Klubkedvezményeket. A Klub felé irányuló támogatás megváltoztatása e-mailben értesülhet. Ön mindig jogosult elutasítani a Klub Feltételeinek és Előnyök módosítását, és ezen okból felmondani a Szerződést. Ebben az esetben Ön jogosult arra, hogy előzetes értesítés nélkül felmondja a Szerződést azáltal, hogy e-mailt küld nekünk a hu.info@certus-mercatus.com címre.

7.3

Abban az esetben, ha a Szerződés alapján olyan fogyasztói vita merül fel, amely kölcsönös megállapodással nem rendezhető, Ön mint fogyasztó javaslatot nyújthat be a jogvita bíróságon kívüli rendezésére kijelölt szervhez, amely a Cseh Kereskedelmi Ellenőrzési Hatóság, Központi Felügyelet - ADR Osztály, Štěpánská 15, 120 00 Prága 2, e-mail: adr@coi.cz; web: adr.https://www.coi.cz. A fogyasztó a viták rendezésével kapcsolatos információkat tartalmazó platformot is használhatja, amelyet az Európai Bizottság hozott létre a https://ec.europa.eu/consumers/odr/ címen.

7.4

Jelen Általános Szerződési Feltételek 2024.október 1-től érvényesek.